موضوع فعالیت شرکتها Options

Wiki Article

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه صنعتی فامکو می باشد. طراحی سایت و سئو توسط  

ارزیابی فعالیت‌های کارآفرینی در کشور بر اساس مدل دیده‌بان جهانی کارآفرینی ۱۳۹۷

برای اطلاع دقیق از شرایط مربوط به موضوعات فعالیت شرکت، موقع تاسیس شرکت با کارشناسان ثبت یار در ارتباط باشید.

البته باید بدانید که این انواع مختلف شرکت، هزینه و سرمایه گذاری متفاوتی را نیز لازم دارند. با توجه به نوع شرکتی که قرار است راه‌اندازی کنید، هزینه‌های شما نیز تغییر می‌کند.

این نوع از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز و تک دور، دو دور، سه دور و چهار دور ساخته می شوند.

در صنعت سیستم پنوماتیکی آن به دلیل عدم نیازبه جریان الکتریسیته کاربرد بیشتری دارد.

نکاتی که می‌توان دلیل انتخاب شدن یا نشدن آن‌ها باشد. شما می‌توانید با دانستن این نکات و در نظر گرفتن شرایط کاری و تجاری خود، نوع شرکت تجاری خود را انتخاب کنید و سپس برای دیگر اقدامات لازم، قدم بردارید.

البته اینکار نیز به بررسی موشکافانه‌ای دارد ولی اگر تقبل کردیم مطمئن باشید بصورت صد در صد و تضمینی این مورد را انجام خواهیم داد.

پروانه ها از لحاظ جریان مایع به سه دسته پروانه با جریان شعاعی، پروانه با read more جریان محوری و پروانه با جریان مختلط تقسیم می شوند. از پروانه با جریان شعاعی در مواردی که نیاز به هد بالا و دبی کم باشد، استفاده می شود.

پدیده کاویتاسیون در پمپ چیست؟ اگر در اثر تغییر فشار یا دما در سیال، فرآیند تشکیل و فروریزش حباب ایجاد شود، فشار منفی بالایی را به روی پروانه ایجاد می کند که به این پدیده کاویتاسیون یا حفره زایی می گویند. این پدیده سبب ایجاد خوردگی و صدا و ارتعاش در پمپ می شود.

چون در دورهای بالا می توانند به کار گرفته شوند امکان اتصال مستقیم به موتور الکتریکی را دارند.

در این دسته از پمپها با تغییر مقدار دبی عمکلرد پمپ تغییر نکرده و ارتفاع پمپاژ ثابت باقی می ماند. بنابراین جهت تغییر حالت کارکرد پمپ باید سرعت گردش موتور را تغییر داد.

افزایش غیر عادی حجم آب موجود در محفظه پمپ باعث می گردد تا محفظه پمپ نتواند فشار اضافه اعمال شده از طرف افزایش حجم را تحمل نموده و دچار ترکیدگی شود.

تلمبه یا پمپ آب وسیله ای است مکانیکی برای جابجایی و انتقال انواع مایعات که با افزایش فشار، باعث جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر (با افزایش هد) یا حتی پایین تر (حوضچه و یا مخزن) می شود. پمپ ها در صنایع مختلف کاربردهای مختلف و فراوانی دارند.

Report this wiki page